Skärpning!!!!!!

Hej fina!

I tisdags fick jag mig ett ordentligt upvaknande! Klev ur sängen och insåg att min telefon helt lagt ner verksamheten. Gjorde som man alltid blir tillsagd att göra när man har problem med dagens teknink, stäng av och sätt på. Inget reultat.
Min räddning till att nå omvärlden lade jag då på datorn. Egentligen hade det bara varit bra med några timmars avskärmande så jag hade kunnat koncentrera mig på skolan lite, MEN.... Inget Internet där heller!! Vad är oddsen och hur gjorde man förr??? Haha...

Det är faktiskt riktigt galet att man inser att man i stort sätt beter sig som en person med ett totalt beroende!!:)
Kunde inte tänka på något annat och kollade både telefonen och datorn konstant! Var ju helt slut sen på kvällen när allt ÄNTLIGEN började fungera igen! :)

Nu ska jag ta upp en sak som gör mig både ledsen och arg.
Rolf-Göran Bengtsson.
Ena sekunden hyllade och antagligen en av de bästa stunderna i hans liv, nästa sekund totalt uthängd och förnedrad i media på grund av ett tacktal! Vad är det för fel på dessa människor?????????????????????? De flesta föds INTE med kunskapen att kunna hålla ett intressant och lagom långt tal! Så vad ger då NÅGON rätt att klanka ner på en människa där till och med hans yrkesval talar tydligt om att detta inte är en uppgift han ställs inför dagligen.
Nöjesbladet (Aftonbladet) tycker dessutom inte att det räcker med att lägga ut fler artiklar som är nedvärderande än hyllande, någon har också kläckt idén OCH publicerat den -Vi ställer en fråga och hänger ut tre person som var dåliga på det dem gjorde och så får svenska folket sedan rösta om vem som var SÄMST av dem på galan. Nej, fy och skäms på er alla som beter sig på detta viset. Måste vara personer med en total avsaknad av den empatiska förmågan!

Hinner inte skriva mer nu. Ska bege mig mot Centralstation och möta upp AnnSofie!!! Ser så framemot att få ha hennes sällskap hela helgen nu!!!♥

Ha en fin dag!!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0