Födelsedagsfirande nästa på schemat

God måndagkväll alla vackra!

Idag är jag lite trött då det i natt var min lilla Smulans tur att kräkas. När jag väl somnade, nån gång runt tre tror jag, tog det inte mer än lite drygt en timme innan Eric kom hem. Hasse tyckte så klart att det var jättekul och trodde att det var dags att stiga upp och leka. =) Vi lyckades iaf somna om en stund senare igen, men det känns idag att det inte blev så mycket sammanhängande sömn.

Ringde för säkerhets skull till djursjukhuset innan idag och fick avvaktande till råd.
Så det är vad vi gör!

Idag har jag börjat titta lite på de kurser jag ska läsa i vår. Verkar spännande! =)

Men nu har jag lagt ifrån mig böckerna för att äta min hemlagade fisksoppa!
Ska bli riktigt gott!

Just det, lovade ju att skriva av mig lite om Erics medverkan i The Voice men hinner nog inte det ikväll då ett födelsedagsfirande inne i stan eventuellt står på schemat!=)
Får nog skjuta på det till imorgon...

Ha en härlig kväll och var rädda om varandra!♥

Kramar /
Milo ♥



Riktigt god! Recept finns tyvärr inte då jag ofta får en idé om hur
jag ska göra något och sedan testar mig fram tills det blir bra! =)


Ps. Vill passa på och gratulera Bjarne på födelsedagen, och Simon och Maja som förlovat sig!♥

Stort Grattis till Er alla tre!!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0