Stort grattis älskling...

... är precis vad jag vill säga då TV4 och the Voice-teamet ikväll lyckades perfekt med sitt ihopklipp av materialet!!! :) De lyckades verkligen få fram hur grym han är som både person och sångare.

Det här har varit riktigt roligt och jag är så otroligt glad över att Eric valde att göra detta. Även om vissa saker varit lite märkliga på vägen och ibland inte alls stämmer överens med vad som visas. Men det är ju tv... :)

Vi hade så klart önskat att han skulle fått vara med i tävlingen ett tag till, men jag är ändå så lycklig för hans skull och vi är båda övertygade om att han kommer att ha mycket gott med sig efter det här lilla äventyret! =)

Nu mina vänner är jag, efter att ha suttit på helspänn, helt slut så jag säger godnatt och tack till alla som stöttat på vägen!!! Massa kärlek till er... ♥♥♥

Puss och godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0