Mello, räkor och Berwaldhallen

Godkväll partypeople! =)

Vad gör ni idag? Själv sitter jag hemma och ska snart titta på mello och äta kvällsmat! Räkmackor serveras det idag och det ser riktigt gott ut!

Dagarna bara springer iväg, både torsdag och fredag har jag spenderat hemma hos Ida och Lovis. Har varit två jättehärliga eftermiddagar med massa bebismys och konstigt vore det väl om man inte blev lite sugen själv. =)

I torsdagskväll blev Ola Salos team bjudna till en konsert i Berwaldhallen som han gjorde tillsammans med Sveriges Radios Symfoniorkester och Stockholms musikgymnasium. Jag och Eric åkte dit och vi hade en riktigt trevlig kväll. Det är ju pampigt alltså med alla dessa instrument och inte alltför ofta som man går på sådana här arrangemang tyvärr. Kul att se!=)

Jag hoppas att ni mår bra och att ni har haft några riktigt härliga dagar!

Trevlig kväll, nu blir det mys här!

Kramar



Svenska Stjärnor i Berwaldhallen



Kvällens middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0