12:e april

Tjollahopp tjollahej!!

Torsdag den 12:e april, vart tar tiden vägen??

Här är allt som vanligt. Skolan tar det mesta av min tid men nu börjar det närmar sig slutet på denna kursen också... =) En vecka kvar sedan blir det praktik i 4 veckor på Hudkliniken på Karolinska!
Ska bli sååå roligt!! Längtar som bara den...

Tänkte försöka hinna med en liten Skåneresa innan dess också! Börjar få abstinens igen, hahaha... Eric är nere i Köpenhamn med sina kollegor och jag frågade lite fint om han inte kunde tänka sig att jobba där nere ett år till.. Fick ett litet fint hahaha, jag förstår vart du vill komma älskling! =) Försöka kan man ju.... Hihi!

Fick lite härliga foton av systra min igår som ni kan se nedan! De är tagna någon gång i slutet på förra sommaren och så mycket minnen några foton ger... Det var som vanligt ett par fantastiskt roliga dagar, som inkluderade ett besök på härliga Golden Hits med Filip och Roger! Vilken kväll! =)

Lägger upp några tidiga vårbilder Annica och jag tog nu när hon var uppe sist också... =)

Hoppas att ni alla mår bra!

Kramar ♥




På väg...





så klart!!! =)




Surprise, eller nåt!




Jag lovar, jag ska inte ta dem...




Den obligatoriska -Hejvimåstetaettfotopåosssjälvbilden!




Filip, se inte så glad ut! Vi är ju på fest!




Sådär ja, det var den som skulle till....




Vad är det du vill säga Roger???




Nej stopp, vi måste vara beredda!!!!!!




Vet iofs inte om det blev bättre........




Jaja, jag hör att du pratar men lyssnar inte...












Jag verkar behöva stöd, eller närhet...



Tack för en härlig kväll!!! ♥



Tidig vår i Stockholm!


















Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0