Mätt och mycket belåten

Tänkte bara lite snabbt kika in och berätta att det varit en mycket trevlig kväll med god mat och härligt sällskap!

Lägger även in lite fler bilder innan det är dags att sova! Imorgon ska vi precis som många andra antar jag, ut och shoppa lite!

Så sov gott, och speciellt alla ni som ska göra som oss så ni är ordentligt utvilade! Det kan lätt ta på krafterna det här med annandagsshopping!=)

Nattis ♥




I väntan på något gott...




Mamma grejar...




Farmor och farbror!









Inte helt osynlig!



Även bloggerskan själv kom för en gång skull också med på bild! =)

Kommentarer
Postat av: Kjelle

Jättefina bilder på din familj men även du blev hyfsad <3

2011-12-26 @ 09:20:57
Postat av: Milo

Kjelle, jag har för mig att det är jul... ;)

2011-12-26 @ 18:04:27
URL: http://lovelylife.blogg.se/
Postat av: Jeanette

God jul! Hälsa din fina familj. De är ju helt underbara som du! Skrattar för mig själv bara jag tänker på din far! ;-) Massa kramar

2011-12-27 @ 12:30:06
Postat av: Milo

Tack fina Jeanette, det ska jag hälsa dem! =) God jul och god fortsättning! Hoppas allt är bra med dig!♥

2011-12-27 @ 12:49:09
URL: http://lovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0