GOTT NYTT ÅR!!!♥

Hej alla vackra!

Här har det varit fullt upp sedan vi kom tillbaka till Stockholm. Hade ju min fina syster med mig så resan upp blev en trevlig liten roadtrip. =)
Idag har vi dock bara tagit det lugnt. Vi tog med oss kameran ut på en runda innan i det fantastiskt härliga vädret. Ska lägga upp fler bilder senare så ni får hålla tillgodo med dessa så länge! ;)

Ikväll blir det först en fyrarättersmiddag här hemma, som syster och jag ska avnjuta. Sen ska vi in till Pub Anchor och rocka till det fantastiska bandet De Van som spelar någon gång runt halv ett. Ska bli riktigt kul och jag hoppas på att se alla jag känner, och som befinner sig i Stockholmsområdet, där då! ;)

Önskar också alla en riktigt rolig kväll och ett helt  fantastiskt

Gott Nytt År!

Kärlek ♥































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0