Ett farväl varje gång

Godmorgon!♥

Idag bär det av mot Malmö. Och hur mycket jag än saknar mina två älsklingar uppe i Stockholm så känns den här dagen då det är dags att lämna föräldrahemmet alltid lite jobbig. Känns nästan som ett litet farväl varje gång... Även om jag vet att det inte dröjer lång tid tills jag är här nere igen! =)
Men tusen tusen tack mamma och pappa för julklappar, boende och uppehälle även denna gång! Har varit så mysigt och jag saknar er redan!♥

Men det är ett fullspäckat schema som väntar och kvällen avslutas med en träff med tjejerna! Sofie, AnnSofie och Therese och det ska bli såå mysigt! Så mot Malmö... =)

Önskar er en fin dag!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0