Andra adventsmys

Godmorgon på er!

Hoppas att allt är bra idag!?
Det är så himla roligt att se att så många går in och läser här på min blogg, tack snälla ni! Det blir liksom så mycket roligare att skriva då! =)

Här i Stockholm har vi idag fått vakna till strålande solsken och runt noll grader! Fantastiskt härligt!

Mitt stora projekt idag är att plugga inför ett slutprov imorgon... Sådär kul!

Igår hade vi andra adventsmys jag och Eric. Först gick vi hela eftermiddagen i ett köpcentrum och när vi kom hem pysslade vi med sakerna vi köpt och drack glögg med massor av ljus tända! Så härligt!
Och precis då kom jag på att vi ju såklart bara måste ha ett uppfällbart diskställ. Satte direkt igång att leta och visst hittar jag ett på Ikea (givetvis!:)). Så ni kan ju gissa vad som lockar mest idag, studier eller en supersnabb sväng till Ikea.... Hm, ska verkligen försöka hålla mig hemma!=)

Ha en mysig dag fina ni och var rädda om er!

Puss och kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0