Välkommen julen! ♥

Ja, jag har gjort det...
Jag är definitivt en av dem som får erkänna sig skyldiga till att ha startat för tidigt! Men gav mig själv lov då jag kommer att vara iväg en del i december, och lite måste man ju hinna mysa!;)
Och det har jag verkligen gjort i eftermiddags... Glögg och jultomteskummisar (godis och inget annat om någon blev förvirrad ;)) har jag mumsat på under tiden sakerna sattes upp! Dufvenkrooks hjortronglögg är helt fantastiskt god!! Fungerar lika bra med som utan alkohol och rekommenderas varmt till alla  glöggälskare! Härlig är faktiskt julen!♥

Nu ska det snart lagas mat och sedan blir det lite pluggande ikväll!

Var rädda om varandra!!♥

Kram



Myyys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0