Spännande upplevelser

Hej alla fina läsare!

Idag är en riktigt seg dag då gårdagen tog ordentligt på krafterna. En hel dag med massa nya intryck och upplevelser, förhoppning blandat med olidlig spänning fick igår avslutas med ett (eller några) glas vin tillsammans med goda vänner!:) Ett stort tack till er som deltog igår, en helt fantastisk dag!

Plugga är det som står på schemat, och än så länge har jag bara kommit så långt att datorn nu är inflyttad i sängen. Fick den med mig efter att ha varit uppe och ätit lite frukost, så ur sängen har jag iaf varit!;)

Vilken fantastisk frihet det är att kunna läsa på distans och själv kunna planera dygnets alla timmar!

Myskläderna är på och mycket mer än så blir det nog inte idag känns det som, härligt!

Hoppas att ni mår bra och tar vara på dagen!

Pussokram ♥



Sällskap har jag av en av mina älsklingar då den andra är iväg och spelar badminton... Ja, som han kallar det iaf... Med alla de blåmärken och historier han kommer hem med skulle jag vilja påstå att de nog uppfunnit en ny på liv eller död sport! Han vill inte riktigt ta till sig när jag försöker förklara att vi faktiskt kommit upp i en ålder då man måste börja vara rädd om sig! :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men vad tusan Milo spelar du inte badminton?



Vi som investerade i racket & allt när vi var på G :-) Vilka tider, kan verkligen sakna dem du! Alla skratt & tårar vi delat, tur jag hittade dig eller du mig kanske jag ska säga hahaha Många härliga minnen på otroligt kort tid egentligen. Bor du nåt i Malmö eller har du bara kvar lyan?



& vad roligt att du bloggar, passar verkligen dig, nu ska jag lägga till dig i favoriterna här så jag kan ha koll på dig!



Vad är målet med dina studier nu då? Vidare inom vården eller något helt nytt? Otroligt bra att du kämpar på, duktiga du!



Ta hand om dig fina! & pussa smulan från mig!

2011-11-11 @ 12:18:07
Postat av: Milo

Tack finaste Jeanette!:)



Det är verkligen jätteroligt att blogga, önskar att alla mina vänner gjorde det så att man kan hålla lite koll på varandra trots alla mil emellan...:)

(en liten hint;))



Min badmintonpartner bor ju alldeles för långt bort nu mera, och som du nog förstår är det inte särskilt lockande att utöva denna sport med kära Eric! ;)



Ja, jag kan också verkligen sakna den tiden! Hahaha, det var ju lite lätt berg- och dalbana emellanåt... Tur att vi hade varandra så att man fick kombinera detta med en massa skratt och galenskap! ;)



Nu blir det förhoppningsvis något helt annat, känner att jag stångats klart för att försöka påverka och förändra vården, som ju är som en vägg i det här landet!



Det är Stockholm på heltid nu men lägenheten har jag kvar, ett tag till iaf!



Vad hittar du på fina? Vi måste ju ses snart, hade varit såååå roligt!



Hoppas att du är rädd om dig hjärtat och har det fantastiskt bra!



Love ♥

2011-11-11 @ 12:53:35
URL: http://lovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0