Skåne i mitt hjärta ♥

God eftermiddag!

En härlig vecka i Skåne börjar nu lida mot sitt slut. Skåne inger alltid en viss känsla av att komma hem! Härligt!:) Och hösten är verkligen fantastisk i år! 12 grader och sol ute just nu, och inte ens här nere blåser det! Underbart!
Nu ska jag snart lämna föräldrarna för att köra in till lägenheten jag har här nere, och börja packa inför avfärden imorgon bitti. Ska bli härligt att komma tillbaka till min fina pojkvän, som åkte härifrån redan i fredags för att jobba. Ikväll blir det dock en mysig kväll på stan med de finaste vännerna! Alltid lika roligt med skvaller och en massa bus!:)

Önskar er alla en mysig första novemberkväll!

Stor kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0