Krasslig

Goddag fina ni!

Har idag kommit fram till att min trötthet nog inte bara beror på att jag jobbade i måndags. Kände mig totalt orkeslös hela dagen igår också, och idag vaknade jag även med värk i mina lungor. Eller ja, det gör ont när jag andas iaf. Trist, men det ska nog snart gå över! Är ju verkligen aldrig sjuk så det verkar konstigt om jag skulle bli det nu! Vill bara ha min energi tillbaka! =)

Idag är det fredag igen, jag hinner verkligen inte med veckornas rasande fart...

Ska åka och handla lite gott till kvällen som för övrigt kommer att spenderas i soffan med täcke, kudde och min älskade vän datorn!! Har ännu ett prov som ska göras klart till i natt!!

Vill passa på att skicka en stor grattis hälsning till min älskade barndomsvän som fyller hela 30 år idag!! Välkommen över på 30-sidan!!;) Therese - älskar dig och hoppas att du har det underbart idag!♥

Ha en fin kväll!

Puss & kärlek till er alla



Tänker extra mycket på en vän som har det jobbigt och som fått oss alla att bli påminda om att det glada livet inte är att ta för givet! Denna bild är till dig fina!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0