Inte så stora önskningar

Hej du vackra människa!

Oj, vad länge sen det var jag hann skriva här...  :(
Dagarna har varit fantastiskt mysiga här nere hos min fina familj. Jag inte hunnit med så mycket annat än skolan men bara att ha deras sällskap i närheten är helt underbart.

Jag längtar såååå tills den här terminen är över!!!!!!!! Snart ska jag få tid till en massa annat skoj igen... :)

Idag ska jag åka in till Malmö och rå om min lägenhet lite innan jag åker upp till Stockholm igen. Har även en ny inneboende som ska flytta in i rummet jag hyr ut där, en jättesöt tjej som tar över efter fina Karin. Ska bli spännande att se om hon kommit på plats!

Inte nog med att jag har lite panik över att skolan tar så mycket tid, det ska ju inhandlas julklappar också. Jag brukar älska denna tiden då jag tycker att det är fantastiskt roligt att handla saker till mina nära och kära, men i år känner jag för första gången att varken tiden eller fantasin har någon plats i mina veckor. Jag vet inte ens vad jag själv ska önska mig... Har inte hunnit fundera på det heller!
Skickade ett sms på skoj till Eric häromdagen där jag skrev att jag bara önskar mig lite vardagslyx eftersom jag nu blivit så pass gammal att jag nog tycker att jag förtjänar det. :) Och det innebär då så klart en diskmaskin, en tvättmaskin och en torktumlare... Vi borde båda vid det här laget kunna få slippa diska och springa upp och ner till källaren för att kunna tvätta... Det är väl inte så stora önskemål? :)

Nu ska jag fika lite med min fina mamma innan det bär in åt stan!

Ha en fin kväll!

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0