Hopplös!!!

Så var det fredag igen... Tiden verkligen bara försvinner...
Om jag nu tänker tillbaka på min studieplanering jag hade förra veckan inser jag att jag lika bra kan behålla den till nästa vecka! Åhhhh vad duktig jag är på att hitta andra saker som gärna får stjäla min studietid!! Hopplös!

Ikväll har jag dessutom gett mig själv ledigt då en gammal barndomsvän är i stan! Det är ju ändå en helt godtagbar ursäkt men man kan ju inget annat än önska att jag brukat lite allvar innan i veckan, för tid har det ju faktiskt funnits.

Men det ska nog gå bra ändå!!:)

Har fått en bra start på dagen med nybakade bullar och nu är det fullt ös med böckerna ett par timmar! Och idag är det verkligen det!! ;)

Ha en fin dag!

Puss alla vackra människor ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0