Härliga lördag!

Lördag... Det är ju faktiskt lite märkligt att även om helgen inte har samma betydelse när denna är ens pluggtid som när man jobbar mitt i veckan, ändå låter alldeles ljuvligt! Härliga lördag!

Idag blir det till att laga god mat och eventuellt titta på "Så mycket bättre" med Erics föräldrar. Helstekt fläskfilé med ugnsgratinerade rotfrukter, Jensens favoritsås och en god sallad bjuds det på idag och det ska bli så gott! Jensens favoritsås är faktiskt precis som den heter, en klar favorit här hemma! Även deras pepparsås är helt fantastisk och rekommenderas varmt till alla er som ännu inte testat dessa.
Lite trist är det allt att Eric måste jobba hela kvällen! Men vi får mysa för honom också helt enkelt! Älskar ju verkligen att ha besök, visst är det fantastiskt?

Ta nu vara på dagen! Önskar alla en riktigt härlig lördag!

Puss och Kram
/ Milo ♥



Hoppas på att få lite tid över i veckan och fint väder så att jag kan bege mig ut med min fina födelsedagspresent från världens bästa pojkvän + våra familjer och ta lite nya fina foto. :) Så länge får ni hålla tillgodo med en annan klar favorit, dessa vackra orchidéer som pryder varje fönster här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0