Barndomsvänner!

Det är väl fantastiskt roligt med människor som man vuxit upp med och träffat regelbundet under flera års tid men som man sen av olika anledningar inte träffat på lika lång tid, möter igen och allt känns som igår!
En sådan kväll hade jag igår! Träffade en gammal barndomsvän som jag spenderat åtskilliga somrar med som barn/ungdom nere i Beddingestrand.
Vi möttes upp på O'learys i Gamla stan och tanken var att se träningslandskampen, men där resultatet blev att alla tre (hans trevliga kusin var också med) ganska snabbt släppte fokus på matchen. Vet inte riktigt om matchen var tråkig men tror det då det inte var särskilt många rop av entusiastiska människor överhuvudtaget i den fullsatta lokalen.
Tiden sprang iallafall iväg och jag kom hem strax innan ett i natt. Ett faktum är att jag under denna tid som jag bott här i Stockholm, har träffat fler personer som man mist kontakten med än någon annan gång tidigare! Och det är verkligen fantastiskt roligt när någon sådan människa hör av sig trots alla år som gått, när de är i stan!
Så dra er ALDIG för att ringa mig när ni besöker den svenska huvudstaden!!! ;)

Nu ska jag bege mig till Konsum och handla hem lite gott... Ikväll blir det mysbyxor, tända ljus, grönsaker med dippa och "Så mycket bättre"! En mysig lördagskväll helt enkelt!;)

Puss på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0