Heja heja!!!

Hus/lägenhetsletande, visningar, städ och fix inför visningar, skola och pluggande är vad som tar all min tid just nu! Två veckor till sen ska det förhoppningsvis bli lite lugnare... =)

Lördag idag och jag har (faktiskt) varit och handlat lite gott till mellon som snart drar igång igen. Måste ju se hur det går för Micke och Dynazty!!
Heja heja!
Micke är även med och spelar i Erics band, så det hade varit riktigt kul för dem om de lyckas ta sig vidare till Globen! =)

Är sååå otroligt sugen på att ta mig ut och träffa lite folk idag, men imorgon ska vi upp tidigt för nya visningar + att vi ska ha visning på vår egen lägenhet också. Kommer att behöva semester efter detta! =)

Jag hoppas att ni alla mår bra och har en fin kväll!

Varma kramar ♥





Vår fina tiger ute på premiärtur i det härliga vårväder som det
bjudits på i Stockholm idag.




Riktigt härligt i solen men tryggast ...



är det ändå i närheten av Smulan! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0