Uppdatering

Hej alla finingar!

Här kommer en veckouppdatering... Jag är nu tillbaka i Stockholm igen efter några härliga och mycket efterlängtade dagar nere i Skåne.

Förra onsdagen var det dags för en tågresa igen.



Destinationen var Lund. Min söta syster och jag hade lyckats lura in mamma i tron om att hon och Annica skulle gå och fika. Gissa om hon blev överraskad över att jag stod där och väntade på henne och inte min syster! Tårarna rann på oss båda och glädjen var enorm!
Efter en härlig shoppingdag på Nova Lund var det pappas tur att överraskas! Haha, det var så lyckat!
Som jag saknat dem!♥



Hittade min älskling i snygg outfit lite oväntat i metro! =)


Glasspaus i shoppandet!

Datorn var inte ens medpackad och det var så skönt att åka ner och bara vara, umgås och mysa.

I torsdagskväll var vi inne i stan hela familjen. Vi köpte faktiskt ett erbjudande Group on och jag kan fortfarande inte riktigt släppa vilken oerhört positiv upplevelse det var. 3-rättersmiddag + bubbel för fyra på Herkules Bar = 698 kr. Med priset som enda vägledning om vad som komma skulle hade vi inte de högsta förhoppningar när vi åkte dit. Men både mat och service var fantastiskt och får 5 av 5 stjärnor av mig! Kan verkligen varmt rekommendera er att gå dit för en bit mat!

Jag passade såklart på att träffa tjejerna också! Först kom min fina kusin Ingela och fikade med oss under fredagseftermiddagen och sedan var det middag och vin Lilla torg på måndagskvällen med Sofie, Therese och Camilla, innan det var dags att åka tillbaka. Som vanligt, jättemysigt och värt obeskrivligt mycket!♥
Det är en viss känsla som infinner sig när man kliver in på Lilla torg det kommer man nog aldrig ifrån! Har ju såååå många härliga minnen därifrån!

En sak är iaf säker, det kommer INTE dröja tre månader igen innan jag åker neråt! =)


Fredagkväll och fantastiskt väder!

Väl tillbaka i Stockholm åkte jag och Eric in till TG3 och tittade på Linda (Varg) och hennes härliga band. Det var en premiärspelning och det var riktigt kul att vara på plats. Har ju hört en del av hennes låtar under våra middagar tidigare, så det var grymt kul att äntligen få se henne framföra dem. Grym energi på scenen den tjejen! ;)

Dagen idag har jag och älskade Eric spenderat på Nacka Forum! Eller ja, nån timme iaf... Har en sambo som är störtförkyld, stackarn! Men jag har äntligen beställt en ny telefon! Yeay!
3 har ett helt galet erbjudande och jag vill så gärna ha min nya lur, NU!!! Får förhoppningsvis den nästa vecka... =)

Väl hemma åkte städgrejerna fram, dags att göra fint då min bästaste syster är på väg upp! Så jag ska snart bege mig ut i det härliga vädret (fortfarande 11 grader ute trots att klockan närmar sig 22.00) och köra mot centralen för att hämta upp henne. Kommer garanterat att bli en fantastisk helg!♥

Jag hoppas att ni alla mår bra!

Massa kramar



Kommentarer
Postat av: Fröken J

Fina ni är!



& jag kan inte hjälpa att brista ut i skratt när jag ser livsnjutaren, din far.. Oh underbara människa, så rolig!



Hoppas ni mår bra hela högen, du eric, mamma pappa & syster.



massa kramar!

Svar: Varje inlägg från dig för ig att brista ut i skratt, tack för det! Du är ju så härlig!!Hoppas att ni också mår bra sötaste du!
Milo

2012-06-24 @ 22:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0