Saknad ♥

God måndagsmorgon!
 
Hur mår ni? Hoppas att allt är bra!
 
Igår hade jag helt galen hemlängtan, märks att det börjar bli länge sen jag var hemma! Familj, vänner, Skåne - SAKNDEN ÄR ENORM!!!

Tror att det blir extra tydligt nu när Eric varit iväg ganska mycket på olika jobb och ibland går det flera dagar som han är borta + att han inte längre jobbar fast inne i stan. Eller i Stockholm överhuvudtaget... Känns inte som att vi är lika bundna här nu längre och det hade varit riktigt mysigt och haft nära och kära LITE närmare då... :)

I lördags hade vi en riktig mysdag iaf... Vi var ute och käkade lunch i det superfina vädret och sedan tog vi en tur ut på Ingarö. Hela 14 mil avverkade vi där ute, riktigt härligt!


Nä mina vänner, nu blir det frukost här och sedan ska jag försöka plugga lite så att jag kanske kan spendera eftermiddagen på nån strand!
 
Ha en fin dag och ta vara på varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0