Valentine´s day

Godkväll!

Här sitter jag mätt och belåten men alldeles ensam. Haha, ja det är jag iofs eftersom Eric jobbar men det är inte så farligt faktiskt!;)
Det har varit många spridda tankar nedskrivna på bland annat Facebook idag om just denna dag! Jag älskar ju när folk är kärleksfulla och uppvaktar varandra, så jag tycker att man borde anstränga sig och sprida iaf lite av en allahjärtansdagkänsla (puh, lång mening) varje dag!=) Och då menar jag inte enbart de som är flick/pojkvänner utan det är mer ett sunt och kärleksfullt förhållningssätt gentemot omvärlden jag syftar på! Sprid mer kärlek åt folket mina vänner! ;)
Vi brukar vara väldigt duktiga på att uppskatta varandra, både med ord och handling här hemma, och vi ansträngde oss lite extra med mys, lite vin och god mat igår kväll. Det är så fantastiskt när man sitter där endast två personer, och känslan inombords är bara total och underbar lycka!!! Oavsett dag!;) Det ska man vara tacksam för och verkligen vårda!♥

Imorgon ska jag till skolan.
Klockan 09.00 ska jag vara på plats så det blir till att bryta ett invant mönster och stiga upp under de faktiska morgontimmarna. Men det ska bli kul så jag räknar inte med några problem att komma upp, även om Eric och katterna kommer att ligga kvar och sova gott...! =)

Nu ska jag gosa in mig i en filt, läsa lite och sedan avsluta kvällen med Grammisgalan.

Stor kram till er alla mina vänner, hoppas att ni haft en bra dag!♥


Happy valentine´s day!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0