Bankärende och nya visningar

Hejsan alla vackra, unika människor! =)

Oj, så dålig jag har varit på att uppdatera bloggen denna veckan. Sorry!

Här är allt toppen iaf. Börjar få lite panik över min andra lägenhet bara... Vet inte om jag ska ha kvar den eller säga upp den, känns ju riktigt onödigt att gå och betala på den när jag själv i stort sett aldrig använder den. Som student tjänar man ju inga miljoner direkt!;)

Vad hittar ni på idag? Själv ska jag snart ta på mig och springa till Konsum för att handla hem lite gott till mellon  som jag tänker tjuvkika på ikväll under pluggandet till en sluttenta på tisdag!

Husen som vi tittade på i söndags blev det inte så mycket mer med då vi valde att avvakta. Men imorgon är det söndag igen och det innebär ju fler visningar av nya objekt att besöka! Det är tur att vi har så roligt ihop på våra små utflykter så vi inte tröttnar på letandet!!=) Vi var förresten på banken i fredags och väntar på besked därifån måndag eller tisdag, hoppas hoppas att de har roliga nyheter åt oss!

Hopas att ni mår bra och får en härliga lördagskväll!

Massa kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med letande å banken hoppas att ni finner något! kram från oss.

2012-02-12 @ 12:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0