Sovande

Hjääälp!! Hur gör man för att få energi snabbt!!!???? Det här med att jobba hela natten och sen vara tvungen att plugga dagen efter är inte lätt! Känner mig helt grusig i ögonen och avtrubbad i huvudet trots att jag sov (nästan hela tiden) fram till halv två idag!

Har ni några bra förslag? Te hjälper inte trots alla mina sockerbitar! Kaffe kanske?

Idag är det ju träningslandskamp igen, tjohoo, och förhoppningsvis blir jag klar så att vi kan åka in till stan och se matchen någonstans!
Älsklingen är ledig idag också då han nu ska jobba torsdagar istället för tisdagar fram till jul. Myyyyyyys...♥

Hoppas att ni har det bra och är rädda om er!

Stor kram
Milo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0