Slutet är nära...

Hahaha, på ett bra sätt alltså! ♥

Goddag alla härliga människor!

Idag ska den nästsista examinationen göras för denna tokintensiva period, och det känns såå skönt!
Nu blir det plugg på normal nivå resten av terminen, kommer att bli som semester! Eller kanske inte riktigt, har en praktik som ska göras under majmånad men det ska bli härligt att komma ut och träffa lite nya människor.

Här har det verkligen varit fullt upp ett tag nu, den här lägenheten och alla visningar tar så mycket tid... Eric är dessutom iväg mycket nu, och det är jättekul för honom men nu känns det som att jag behöver en välförtjänt semester! Och lite planer på bus har jag allt, hihi... Inget jag kan avslöja dock! =)

Jag hoppas att ni alla mår bra och har en fin dag! Här i Stockholm skiner iaf solen! =)

Många kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0