Tisdag och sommaren är här ♥

Hej och hallå!

Idag har det varit strålande fint väder och jag har faktiskt hunnit med att sola lite på balkongen... Superhärligt och så pass varmt att jag var riktigt nära på att köra och bada!!
De säger dessutom att det ska vara sånt här väder hela veckan vilket gör mig glad, glad, glad! :)

Väntar dock på information från skolan, som för övrigt började igår, men än så länge har denna infon om inskrivning ej nått mig. Trist, det är ganska komprimerat som det är... Men håller tummarna för att det kommer imorgon så att jag kan sätta igång.

Nu har jag precis ätit jordgubbar med mjölk, grädde och socker... Fantastiskt gott och ett måste den här tiden på året.

Kommer också att sova gott om en stund...

Godnatt alla... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0