Måndag 2:e juli

Godkväll alla fina människor!

Japp, jag är tillbaka! Ska göra ett försök att hitta lite ny inspiration till att skriva lite igen för alla er sötas skull som är inne och läser, trots att det var en evighet sedan jag skrev nåt sist! Tack snälla ni!

Eftersom det var ett (bra) tag sedan sist har det hänt en del och jag tänker inte trötta er med en lång uppdatering. Men vi faktiskt sålt lägenheten, så nu letar vi nytt på allvar. Eller det är vad vi borde iaf eftersom det är utflyttning härifrån den sista augusti. Vi börjar vi få lite bråttom!!! Jag är en aning nervös över detta medan min älskade sambo är hur lugn som helst. Kanske är det just det som gör mig nervös! ;)
Jag vill bara få det klart så att man kan börja planera, på riktigt!! :)

För två veckor sedan var vi i Värmland på bröllop och i fredags hade Eric och bandet en spelning i Arvika. Så vi begav oss dit igen och passade på att ta en liten weekend däröver även denna helgen. Spelningen var super och hela helgen har varit jättemysig. Bjarne hade med sig hela sin härliga familj och i lördags åkte vi ut till Erics mormors mysiga hus där dagen spenderades åt fiske och grillning med barnen. Det var så härligt! Weekendäventyr borde man göra oftare alltså.
Och förhoppningsvis blir det  mer av den varan framöver eftersom Eric ju har slutat på Wallmans nu, och själv kommer att kunna påverka hur han ska jobba helger framöver!

Har lagt upp lite bilder från helgen här nedan.

För övrigt mår vi bara bra och vi väntar, precis som de flesta andra på att den riktiga högsommaren ska anlända. :)

Önskar er en härlig måndagskväll!

♥ 


På väg till kyrkan


DE VAN i Arvika













Snart redo för fiske...



Maskletande...











Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad fina ni är underbara människor!

Hoppas du har en underbar sommar! Puss finaste!

2012-07-09 @ 09:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0