Välkommen till världen lilla Lovis!

God måndagkväll!♥

Hoppas att ni mår bra!?!

Så kom det då lite snö till sist iallafall, och det är faktiskt rätt mysigt! :)

Jag har haft en helt fantastisk helg! Fina, fina AnnSofie kom ju på besök från Skåne och det har minst sagt varit en lugn helg där mysbyxorna, god mat och en massa roligt tjejsnack dominerat.
Det är verkligen obeskrivligt härligt att kunna göra så här när man väl ses, det blir så mycket kvalitetstid!

I lördagskväll bröt vi dock mönstret och tog oss in till härliga Golden Hits för lite show!! Älskar detta ställe med all härlig personal och jag blir verkligen aldrig trött på att titta på dessa duktiga showartister. De är så grymma, och de lyckas på något sätt skapa en helt fantastisk upplevelse varje gång!
Man blir så lycklig!♥

Har ni haft en bra helg? Hoppas det!

Idag stod fix och trix på schemat.
Den ena bilen skulle in på besiktning och den andra skulle förberedas för det samma. Lampor och vindrutetorkare skulle bytas. Sen behövde förrådet här hemma rensas och ett nytt höghastighetsmodem skulle installeras i lägenheten.
Bilarna blev snabbt klara tack vare min händige sambo :), och det var ungefär så långt jag var med innan jag avvek och gjorde ett spontanbesök hos min barndomsvän Ida.
Och nu visade det sig, precis som jag trodde, att de fått världens finaste lilla flicka.♥
Och så klart kändes inget lika intressant som att stanna kvar där och mysa med dem, så det slutade med att jag med ett leende spenderade hela eftermiddagen där hemma.
Tack Ida för en jättehärlig dag!

Nu sitter jag i soffan med böckerna framför mig och ska försöka lägga lite tid på dem även om det snart kommer att vara handboll på tv:n.

Wish me good luck! :)

Många kramar /
Milo


P.s. Hörde att Eric tydligen visats i reklamen för denna veckas avsnitt av The Voice. Då får man alltså bänka sig framför tv:n på fredag igen! Spännande!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0