Tillbaka i skolsalen

Hej på er alla fina!

Här sitter jag nu, tillbaka på samma plats som man spenderade åtskilliga timmar i som barn och som man inte riktigt förstod hur roligt man hade förrän allt var över...

Just de, tillbaka i skolsalen...

Har ju haft en otrolig frihet genom min distansläsning sen 1 1/2 år tillbaka men nu är jag här igen. Känns kul samtidigt som kroppen gör sig påmind om att larmet på telefonen ringde betydligt tidigare än vanligt!
Men det ska nog gå bra, är ju bara för en period på tre veckor!:)

Nu väntar jag på ett individuellt samtal för studieplanering och sedan ska jag hem till mina gussingar igen! Var riktigt svårt att stiga upp när de tre sov ikapp imorse. Det såg så skönt ut och som ni förstår är där inte mycket plats kvar att röra sig på i 160 cm:s sängen när alla sträcker ut sig!!!;) Men mysigt är det!:)

Nu är det snart min tur här...

Hoppas att ni har en fin dag!

Massa kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0