The Girl With The Dragon Tattoo

Godmorgon!

I natt har vi inte sovit särskilt bra då våran lilla Hasse fått nått i sig som inte gjorde honom gott. Han kräks och det gör så ont i mig när de små liven inte mår bra.
Så nu har jag varit i affären och handlat hem lite torsk som vi ska försöka få i honom tillsammans med lite ris, om han får behålla vattnet han druckit nu under morgonen vill säga! Men det verkar vara på bättringsvägen. Nu visar han iaf tendenser till att vilja leka igen.

Skönt är också att det visade sig efter mitt samtal angående studieplaneringen igår att jag inte ska vara på plats i skolan mer än när jag tentar av kurserna. Så idag kan jag bara vara hemma och ta hand om lilla sjuklingen.♥

Igår kväll var vi på bio och såg The Girl With The Dragon Tattoo. Filmen var helt ok men jag trodde att den skulle vara lite annorlunda gjord. Den var verkligen precis som den svenska men med amerikansktalande skådespelare. Men tiden bara flög iväg och filmen känns ju absolut inte så lång som den är. Och det är ju ett mycket positivt betyg! =)

Nu ska vi äta frukost och koka torsk!

Ha en fin dag alla!♥

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0