Ny termin

Söndagkväll och sista dagen på jullovet för min del.
Imorgon är det alltså dags igen. Administration B står som första kurs och det ska bli riktigt roligt! Hoppas på att få resten av böckerna imorgon så att jag kan börja så smått iaf. =)

Det har varit en mysig söndag. Efter att Erics familj påbörjat sin färd hemåt gjorde vi oss snabbt klara för en runda in till stan där vi mötte upp två av Erics barndomsvänner. Det blev en mycket trevlig eftermiddag med fika och lite shopping. Glädjen blev dessutom total när Jonas drog med oss till Hollister som tydligen öppnat i Gallerian. Älskar deras kläder, de är så otroligt mjuka samtidigt som de inte tappar formen, och vi gick alla fyra ut ur affären med nyinköp. Och jag tror faktiskt att alla fick med sig iaf ett mysplagg. =)

Suget efter en ny USA-resa blev också oerhört påtagligt för varje minut jag gick där inne i butiken!!

Får nog titta lite på resor dit iaf! ;)

Nu håller vi söndagkväll i våra nya myskläder och ska snart titta på film!
Så jag önskar er alla en lika mysig kväll som vi ska ha! Imorgon börjar allvaret igen! ;)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0