Fynd

Hejsan hej! =)

Varför är det så svårt att få tummarna loss när man inte är under tidspress?
Och jag är ju egentligen även det men det är precis som att när det inte finns någon datum utsatt för deadline, så finns den inte än... Grrr... =)

Har varit en runda i Sickla idag för att handla lite mat och passade då på att gå en runda inne i köpcentrat (för jag har ju absolut inget viktigare för mig).=)
Handlade tre nagellackÅhlens för 50 kr och Max Factors Miracle Touch. Älskar verkligen denna foundation. Den är superbra och just idag kostade den bara 119 kr på H&M! Kalas!! =)

Nu har jag iaf inga fler undanflykter och det blir plugg nån timme framåt.

TV4 har förresten lagt ut en ny intervju med Eric som jag tycker att ni ska gå in och titta på!
En riktigt bra intervju där man får se vad han sysslar med egentligen. =)
Tryck HÄR för att komma till den.

Vill också passa på att tipsa om en väldigt snygg och intressant blogg som ni kommer till om ni trycker HÄR. Kanske har ni också samma mål som dessa tjejer och kan dra nytta av deras härliga energi och hjälpsamma råd! Bra jobbat tjejer!




Tag 3 och betala för 2! Tre stycken kostade alltså 50 kr och detta
nagellack fungerar perfekt för en utekväll och finns dessutom i
riktigt snygga färger!!!




Det finns faktiskt ingen foundation, som jag testat, som slår denna!
Det blir ett fantastiskt resultat och den ruinerar inte en heller! =)




Önskar Er alla en fin kväll och var rädda om varandra!♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0