Framtiden...

God måndagkväll!

Idag har jag varit riktigt effektiv.
Jag åkte (äntligen!) in till skolan för ett möte med studievägledaren vid middagstid då jag inte hade helt klart för mig hur jag skulle gå till väga och tänka inför framtiden. Ett riktigt bra möte som resulterade i klarhet inför kommande läsår iaf!=) Så himla skönt! Det är lite av en djungel med alla regler och saker som gäller och som man bör veta när man studerar. ;)

På väg hem stannade jag till på Webbhallen inne i stan och hämtade ett minneskort. Första gången jag handlar något av dem men det var väldigt smidigt och det gick riktigt snabbt måste jag säga då jag beställde det igår! De tar ej heller ut någon fraktavgift om man hämtar ut det i någon av deras butiker, vilket ju är perfekt när man bor så nära!=) 

Minneskortet köpte jag till min systemkamera, eftersom de andra jag hade inte gick att använda när jag vill filma med den. Men nu ska den användas även till det, jätteroligt!=)

Under tiden var Eric iväg för en besiktning av lilla bilen, som gick igenom helt utan anmärkning!!! Tjohoo!!!

Och tro det eller ej men sedan har jag pluggat hela kvällen, känner mig så duktig! Haha...

Sov nu så gott alla vackra! Nu ska jag ägna lite tid åt mina älsklingar innan det är dags för oss också att sova lite!

Kram och nattis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0