Fortfarande sjuk

Fick precis veta att vår lilla katt fortfarande inte mår så pass bra så att han får åka hem...
Vi har ju bara haft honom hos oss i en och en halv vecka, men ändå är det så ovant lugnt och stilla här utan honom. Han är så lekfull och det var härligt bus från morgon till kväll innan. Man vänjer sig fort...
Får hoppas att han mår bättre imorgon så att vi kan hämta hem honom.

Men vad hände med vädret???
Imorse var det riktigt fint, klarblå himmel och precis nollgradigt. Sen vid middag vände det helt plötsligt till... Snöstorm!!!
Mindre kul faktiskt!

Jag precis satt mig till rätta och ska plugga några timmar innan det är dags att hämta Ulrika vid stationen. Smiter väl iväg mitt i matförberedelserna sen antar jag. Tur att min sambo är så händig!! Hihi...
Ikväll blir det den gamla åttiotalsklassikern fondue här hemma! Ska bli galet gott!

Önskar alla en härlig fredagskväll!

Puss





Kommentarer
Postat av: ulrika

Åhh underbart att jag får fondue ikväll!!! Vin också hoppas. Jag ;-)

2012-01-13 @ 17:52:02
Postat av: Milo

Självklart vännen!!! =)

2012-01-13 @ 18:35:07
URL: http://lovelylife.blogg.se/
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

hej!! krya på dig!! heja dig i the voice ;)

2012-01-24 @ 18:08:27
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Milo

Tack snälla, det är min sambo Eric Nytomt som är med och tävlar!:)

2012-01-24 @ 18:12:52
URL: http://lovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0