En liten vinnare ♥

Nu har jag och Eric varit och hämtat hem vår lilla Hasse igen efter utställningen! Denna lilla katt har fått utmärkt i alla bedömningar och kom till och med hem med två priser! Jätteroligt! =)
Vill ni läsa mer om var han kommer ifrån så gå in här. Hasse heter egentligen S*Grandelux Rafiki och ni hittar fler bilder på honom under kattungar och Lejonkungenkullen.

Nu är det snart dags igen. Jag har precis fått klartecken att berätta vad det var jag var så hemlig om i det här gamla inlägget. Min älskade sambo Eric Nytomt är alltså en av de sökande till The Voice i år. Det är som ni nog nu förstår lite därför vi följer det med lite extra spänning. =)
Dagen var lång, mycket rolig men samtidig ganska surrealistisk. Iaf för mig som verkligen inte är van vid sådana här sammanhang och jag minns därför inte så mycket. =)
Så vi väntar med spänning på resultatet!

Och alla ni som inte har något roligare för er, gör gärna som oss och sätt er tillrätta och titta på Tv4 20.00 även ikväll. Vem vet, kanske dyker han upp!

Han är så otroligt duktig mitt hjärta och jag är så stolt över att han gjorde detta!♥

Nu ska jag poppa popcorn här! =)

Ha en härlig kväll alla fina!

Kram så länge ♥




Hasses priser efter dagens utställning!





Lite trött kanske, hihi!




Sover så gott att han inte ens blir störd av blixten!! =)




Jag är så glad över att han och Smulan gör framsteg hela tiden!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0