Dagen efter...

God fredagkväll mina vänner!

Idag är jag riktigt trött. Men känslan inombords är fantastisk efter en helt underbar födelsedag.

Dagen igår började med sång, paketer och god frukost på sängen och avslutades med härlig show och FANTASTISKT god mat på Wallmans Salonger! =) Min älskade sambo är den bästa vad gäller överraskningar!=)

Så det är med gott samvete jag tillbringar denna kväll i soffan framför The Voice.

Är lite spänd på kvällens avsnitt! Det verkar ju som att de ska visa duellen mellan Eric och Michaela eftersom han varit med i reklamen för progammet hela veckan!
Det ska bli så roligt att se hur de har klippt ihop materialet, och jag hoppas verkligen att han får lite mer tid denna gången att visa vem han är. =)

Nu ska jag gå ner och hämta mig en riktigt god pizza! Som jag längtat efter denna hela dagen, haha! =)

Ha en fin kväll alla!♥

Puss och hej så länge




Äntligen fick jag den här sodamastern från OBH Nordica som
jag själv varit på väg att köpa så länge!




Tack älskling, du är den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0