28:e januari

Hejsan hej på er alla vackra människor!=)

Lördag kväll, vad hittar ni på?

Här började dagen med en lång och härlig sov/mys morgon och vi tog oss nog inte ur sängen förrän vid tolv idag, såå härligt!

Blev en sen natt då Eric själv tyvärr inte hade möjlighet att se The Voice-avsnittet igår kväll eftersom han jobbade. Och nånstans trodde jag att jag skulle kunna sova medan han låg sidan om och tittade via TV4play, men icke! =)

Tyckte att det var galet hög underhållningsnivå på programmet igår och alla är ju så fantastiskt duktiga! På TV4play visade det sig dessutom att man fick höra vad coacherna och deras sidekick säger till varandra (om man ser hela avsnittet och inte bara klippen) innan de gör sitt val. Jättekul att höra Ola säga att han skulle vilja ta sånglektioner av Eric!
Ingen dålig komplimang minsann! =)

Dagen har sedan bestått av en tentaskrivning i Administration B för min del, medan Eric gjorde sitt bästa för att besvara alla härliga reaktionerna från gårdagen. Det är så otroligt roligt att så många engagerat sig och på något sätt tror (och hoppas) jag att han känner sig lite av en vinnare ändå tack vare det, trots utslagningen!♥
Är så oerhört glad för det, så tack alla!♥

Jag har precis skickat in tentan och ska nu starta en film tänkte jag i väntan på att Eric kommer hem! Blir ingen utgång för min del idag då jag både måste hålla hårt i mina pengar, eftersom jag nu inte jobbat på över tre månader(!), och sedan är jag fortfarande så nöjd med känslan av utgången och födelsedagsfirandet i torsdags att jag inte vill riskera att ersätta den med nåt mindre bra!=)

Det har varit en riktigt bra vecka!!!=)


Jag hoppas att ni har en härlig lördagskväll och njuter av ledigheten!


PS. Har lagt upp videon både från duellen igår och en av De Vans (Erics bands) låtar här nedan för er som är intresserade av att lyssna!


Många kramar från mig ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0