4 år tillsammans ♥

Ja, så länge sen är det... Den där första kyssen... Hm.. Så pirrigt det var, minns känslan som om det vore igår. Härligt!! =)
Efter ett minst sagt turbulent första år har de sista tre åren vi haft tillsammans varit helt fantastiska.
Så en röd ros och med ord som önskar många fler sådana år, överraskades älskade Eric idag. Och överraskad blev han då han inte helt oväntat fyllt tankarna med annat än en 4-års dag, haha! Ett stort grattis till oss iaf!♥

Imorgon kommer troligtvis vår lägenhet att läggas ut på Hemnet så letar ni efter en tvåa i Stockholm, kom och köp!! =) Ska bli mycket spännande, visning nästa söndag!!!

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe, sätta mig med en tenta och förhoppningsvis vara klar med den innan jag går och lägger mig!

Så ha en fin kväll!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0