25:e feb

Lördag och jag är redan uppe!! Känner mig galet pigg och det tackar vi för då jag ju har några(!) sidor att plugga in i dag! =)

Börjar få riktig abstinens nu efter en liten solsemester. Har inte varit iväg på nån längre resa sedan Eric och jag var i Spanien och firade min födelsedag för 13 månader sen!!!!! Ska försöka lura med mig min älskade syster nånstans i slutet på mars tänkte jag! Wish me good luck!;)
Oj, så roligt det hade varit!!!

Nu blir det kaffe här så att jag kommer igång!

Ha en fin lördag!

Kramar



En början till trötta tulpaner men tycker ändå bilden är härlig,
våra små katter ser ut att ha det förträfligt bra där bakom!!:)





Älskar verkligen vårkänslan denna blomma sprider!



Saknar...


...



... Syster!! När åker vi??? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0