16:e april

Godkväll!

Håller på att packa men kikar in här för en snabb uppdatering...

Imorgon ska jag alltså åka ner en snabb vända till Skåne igen! Har lite skolarbete också som ska göras så det blir nog mest till att hänga hem hos föräldrarna dessa dagarna men det ska bli så mysigt! På måndag börjar ju det riktiga allvaret men där de tidiga morgnarna egentligen är det enda som känns lite skrämmande... :) Är ju inte riktigt van vid dem, men det ska nog gå bra det också!

Här är allt toppen för övrigt. Jag hade en mysig helg där jag bland annat har träffat en vän från Dalby som var uppe... Mitt i allt snöoväder som vi drabbades av i lördags satte vi oss på Grand Central inne i stan och drack vin och snackade en massa hela eftermiddagen, riktigt roligt!

Och igår hade jag och Eric lite avsatt kvalitetstid, vi lagade mat och bara umgicks hela dagen... Jättemysigt!♥
Välbehövligt när man är ute och far på en massa saker mer eller mindre hela tiden! ;)

Nu ska jag packa färdigt och sedan ska jag fixa lite mat tills älsklingen kommer hem från repet!

Ha en mysig kväll alla!♥

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0