Tillbaka i Stockholm

Godkväll alla vackra människor!

Fredag och min kväll har ägnats helt åt studier... Låter kanske inte jättekul men fungerar väldigt bra för min del. Passar på när älskade Eric är på jobbet, får av någon konstig anledning mest gjort då!;) Helg det håller vi mitt i veckan i det här hushållet! Och i den här staden med dess utbud fungerar det som tur är alldeles utmärkt.
Timmarna som passerat sedan min låååånga bilresa tillbaka från skåne har bara sprungit iväg. Dagen igår gick åt till att städa, tvätta och handla... Sådant som behövs när man varit iväg en vecka!!

Imorse smög jag upp, för att en timme senare kunna väcka Eric med nybakade bullar... Älskar sådana frukostar!! Speciellt den här årstiden som inbjuder till tända ljus och mys i stort sett hela dygnet!
Vi har dessutom besök hela helgen av Erics fina föräldrar, jättemysigt!!

Nu ska jag strax hoppa i säng här men tänkte avsluta med ett fint budskap!

Var rädda om er därute!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0