Stress med ett leende

Goddagens!

Onsdagen den 21:e december och juldagarna närmar sig med stormsteg. Det ska bli så mysigt att komma ner till Skåne, att bara kunna umgås med alla närstående och vara heeelt ledig! Längtar så och det känns som att det faktiskt var länge sen jag såg så mycket framemot dessa dagar som jag gör i år.

Och detta är möjligt helt tack vare att min älskade sambo har lyckats ordna så att Smulan inte behöver vara själv.
Tack älskling för det! ♥

Igår var ännu en intensiv dag. Städ och tvätt som följdes av lite pluggande. Sedan bar det iväg och de sista julklapparna inhandlades. När vi var klara med vår shopping (redan lite senare än vad som först var planerat) var vi bortbjudna på kaffe (och alltså lite sena redan då), men kom precis på vägen dit på att vi hade lite tvätt som väntade här hemma. Vi fick alltså vända och köra hemåt igen för att inte göra någon granne uppretad så här i juletid! =)
Väl ute igen hade Eric i all hast råkat låsa in nycklarna i bilen, vilket gjorde oss ännu lite senare, men vilken mysig kväll det blev sen!

Tack fina Ida och Christer och ledsen för att vi dröjde så länge att bebisen till sist knappt orkade röra sig! ;) Hoppas att vi ses snart igen! ♥

Jag hoppas att ni alla mår bra och inte stressar alltför mycket trots att det nu bara är två dagar kvar till allt ska vara klart och lugnet ska råda! ;)

Stor kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0