Reagalenskap

Hej hej!

Idag är alltså årets absolut tokigaste dag i dessa köpcentra. Folk är som galna och jag bara fasar över att gå in i en butik och faktiskt hitta något man vill ha! Köerna är ju enorma!

Som tur är gillar varken mamma eller pappa shopping dessa dagar mer än vad jag gör. Men att titta på folk är ju alltid roligt så det blev en mysig dag med besök både på Burlöv Center och Nova Lund där iaktagelse och förundran tog det mesta av vår tid! =). På Nova var vi dock bara för att besöka elektronikkedjorna och när tiden passerat eftermiddag var där inte så mycket folk längre.

Nu ska jag snart åka och hämta mamma som varit och jobbat några timmar medan pappa och jag mumsat i oss varsin kebebtallrik och letat efter hemmabiosystem på nätet. =)

Puss och hej så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0