Överbelastad hjärna

Godkväll alla unika människor där ute!

Idag är jag oooootroligt trött i mitt huvud! Har tokpluggat hela dagen inför ännu ett slutprov imorgon... Så snart är det natta här!

Ville bara berätta att jag igår drog med mig Eric och tittade på en handbollsmatch. Hans första livematch! H43 var i stan och så klart vill man ju fortsätta supporta lundalagen när tillfälle ges. =)
Mest roligt med deras snabbvisit i staden (och den egentliga huvudsakliga anledningen till den spontana supporten) var att en gammal kompis var med dem uppe och det var såå roligt att ses igen! Haha, älskar ju nostalgin det medför att träffas igen efter så många år! Så Kjelle, kom snart och hälsa på igen!! Får försöka hinna med en fika nästa gång också! =)

Nu ska jag göra min älskade katt sällskap och krypa ner i sängen! Ska bli så skönt och ännu en tidig morgon väntar!

Hoppas att ni har det bra och tar hand om varandra!

Många kramar

♥ Milo ♥

Kommentarer
Postat av: Kjelle Gaude

Tjena! Ja det var sjukt kul o ses igen och fikan fixar vi nästa ggr =)

Bamsekram

Kjelle

Ps.Hälsa Eric så gott(skittrevlig kille)

2011-12-08 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0