Mysiga dagar

Godmorgon!

Eller morgon är det kanske inte längre... =) Jag har hunnit med att städa men det är först nu som jag har krupit upp bland alla mina kuddar i soffan med en mysig filt på mig och ska äta frukost! Det smakar ju alltid så mycket bättre när man varit vaken ett tag!

Hade en supermysig kväll igår på stan med fina vänner! Vi åt, pratade och skrattade åt de mest märkliga diskussionerna på länge! =)

Sista dagen här i skåne sedan bär det av mot Stockholm igen! Ska bli så mysigt att komma upp till mina älsklingar, ååh vad jag saknar dem!!!

Det är ju fredag idag, och bara det sprider ju en massa glädje! Härligt!!!

Ha en fin dag och var rädda om varandra!

Kärlek till er alla

♥ Milo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0