Jul i vårt hus

Goddag och en riktigt god jul och en god fortsättning önskar jag er!

Jag hoppas att ni alla har haft några riktigt mysiga dagar tillsammans med nära och kära!
Det har jag haft, helt fantastiskt härliga dagar faktiskt. Körningen ner gick bra och sedan väntade en mysig kväll tillsammans med familjen och min morbror och hans sambo. Blev en mycket trevlig kväll med bra diskussioner och många skratt! =)

Gårdagen började med regn, som sedan övergick i strålande sol och termometern uppgick till hela 8 grader. Så med tanke på vädret var det inte helt oväntat att mamma och jag fick se både badande fåglar och människor som gick i shorts på vår väg hem från den tradionella turen till Nova för inhandlingen av de sista julklapparna. Det var dock väldigt väldigt underligt att denna dag var självaste julafton.

Men trots detta är det inga problem att få känna av den fantastiska julstämningen. När man kommer hem till mamma och pappa är det som att hela huset lyser jul, underbart!♥

Idag väntar vi besök av min farmor och farbror, så det blir ännu en kväll i familjens tecken. Och jag bara njuter!

Hoppas att ni har det bra och mår fantastiskt!

Puss


God Jul!



Pappa hade otur och de första timmarna som rökmaskinen var igång
bestod till mestadels av regn!
Men leendet finns där såklart och gott
blev det!!!




Den fina granen!



Världens bästa mamma och pappa!



Sjävaste tomtefar på besök! =)



Min vackra syster!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0