Gudomliga kaffe

Hej på er alla fina!

Jag såg ännu ett avsnitt av Sons of Anarchy igår och jag är helt fast... Mitt vanliga intresse för både serier och våld brukar vara extremt lågt men denna serie är fantastiskt bra alltså! Så finaste AnnSofie, nu förstår jag vad du menar med att man faktiskt kan spendera dagar med att se avsnitt efter avsnitt utan att må ett dugg dåligt över det, haha! =)

Så vad gör ni en decemberdag som denna?

Jag kom precis tillbaka efter en toksnabb runda nere på Triangeln! Vad händer med det stället? Där finns ju snart inte en enda affär kvar! Synd... Men jag fick i alla fall med mig en vaniljlatte från Kahls. Och jag har druckit vaniljlatte många gånger, både från Kahls och andra ställen men ingen är så god som denna! Vet inte vad han har för knep men han slår verkligen alla andra på fingrarna med den här latten!! =) Så glöm inte testa en sådan om ni har vägarna förbi! ;)

Här hemma ska skolböckerna öppnas och ikväll ska jag träffa mina supergulliga vänner AnnSofie och Sofie. Det är verkligen alltid ett nöje som är oslagbart! Vad vore livet utan vänner???

Puss på er ♥



Världens bästa vaniljlatte får man av den trevliga mannen som har
Kahls Kaffe på Triangeln!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad säger du håller triangeln på att avvecklas?! Det borde väl få ett uppsving med tunnelstationen :-)

& du SOA är jag en serie jag med blivit totalt fast i, men nu har jag sett i kapp alla avsnitt som är släppta i USA :-)

2011-12-01 @ 15:33:49
Postat av: Milo

Haha, ja det kan man ju tycka... Får väl hoppas att det kommer att flytta in nya butiker där en dag!!! =)

Visst är den fantastisk! Ja, det har jag jag också gjort... Tror dock att detta var det näst sista tyvärr!!! Vad ska man sen göra varje onsdagsmorgon??? =)

2011-12-01 @ 15:38:55
URL: http://lovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0