Glad glad glad

Godkväll alla vackra människor!

Nu har jag precis avslutat min sista kurs och det på bästa tänkbara sätt också, examinationen hölls av en fantastiskt trevlig lärare... Mäter kunskap i dialog istället för förhör, mycket bra!

Så nu är det JUUUULOOOOV!!! Härligt! =)

Eric och jag hade en liten minijulafton här hemma igår och jag fick ett par jättefina örhänge från Thomas SABO av honom! Älskar ju dessa smycken! Älskar Eric! Haha...

Och snart bär det av till Skåne för några fantastiska dagar med vänner och familj, jag ska bara packa och sova lite först!

Känner mig så lycklig! =)

Nu blir det lite glögg och musik här hemma!

Njut av kvällen!

Puss och kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0