Ett stilla Malmö

Godmorgon världen!

Alla ni som känner mig vet att det här inte hör till vanligheterna... Klockan är halv åtta och jag är redan uppe och på väg nånstans...

När jag klev utanför dörren för snart en timme sen möttes jag av ett mycket stilla Malmö... Mörkt, tyst men ändå välkomnande tack vare alla de tusentals små ljus som är uppsatta vid den här årstiden! Mysigt och det gör mig glad att denna stad har sina vackra sidor fortfarande trots all kriminalitet som idag tyvärr tynger den!

Nu sitter jag på tåget på väg tillbaka till huvudstaden! Ska försöka slumra en stund till... Tåg är för mig vad en vagga är för ett litet barn, så sövande!

Godmorgonkram till er alla
/ Milo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0