En bra dag!

Godkväll vackra du!

Så blev också det här en riktigt bra dag!
Även detta slutprovet gick super, och jag har även hunnit med att städa lite under kvällen!
Känns skönt, hälften gjorda och bara tre kvar nu!  Sen jullov!!!!=)

Men julklappar... Börjar få lite panik faktiskt!
Kanske måste ge mig själv några timmars ledigt så att jag kan påbörja detta supermysiga projekt!
Får kanske ta med min älskade pojkvän på en runda i lite affärer imorgon!
Jag ljuger inte om att jag frågat honom 20 ggr snart om vad han önskar sig, och hm... Har fortfarande inte fått någon hjälp där inte! ;)

Nu ska jag fika lite och sedan blir det sängen för min del. Ska bli så sköööönt att lägga sig utan något prov som hänger över en imorgon. Eller ja, muntligt slutprov iaf!;)

Men nu blir det vörtbröd med julskinka och senap.... Mums!

Sov gott alla fina!

Puss ♥


Det är någon som redan sover gott... Hihi, myyys!!!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0