Bättre lycka denna gången

Godkväll!

Ikväll är jag så trött att jag känner mig yr. Efter en i stort sett sömnlös natt har det varit en lång men mycket mysig dag. När mitt besök av männen som skulle titta på badrummet hade gått i morse gjorde jag mig i ordning i lugn och ro och körde sedan till XXXLutz. Jag steg ju upp redan halv sju så jag hade ju varit uppe hur länge som helst när jag väl begav mig dit. Blev därför smått förvånad då detta möbelvaruhus ännu inte hade öppnat och jag fick alltså snällt sitta i min lilla bil och vänta en liten stund. Är tydligen inte alls van vid att stiga upp så tidigt! =)

Men väl inne sätter fantasin igång och jag skulle såååå gärna vilja ha ett hem bestående av helt tomma väggar redo för inredning, och obeskrivligt mycket pengar att spendera. Där är så mycket fint. =)

Sedan bar det av mot Lund där jag och mamma tillbringade eftermiddagen. Och hör och häpna, jag har fyndat en massa på rean. Bland annat två superfina pälsvästar. (Fejk då så klart eftersom jag är en sån extrem djurvän). =) Ska försöka lägga in en bild vid senare tillfälle.
Det var riktigt trevligt att gå i Lund trots readagar, lite folk och inte någon hysteri på långa vägar!

Ikväll har jag packat och förberett mig för avfärden mot Stockholm imorgon bitti och passade även på att göra ett snabbt besök hos mina fina grannar!♥

Nu går ögonen snart i kors här så nu säger jag godnatt!

Många kramar /
Milo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0